jueves, 20 de junio de 2013

Letra de " NÓS FUMANDO NON" 1º E.S.O

Aquí tedes a letra da canción de Nós fumando non do vídeo que fixeron os alumnos e alumnas de 1º da E.S.O.

NÓS FUMANDO NON...!!

En clases sen fume, preparando e informando
Que a nicotina é ante todo una ruína
Fastidia un montón, escaralla os pulmóns
Eu fumar, non quero probar

  • Eu sei que facer!
Queren que fume un pitillo”
  • Eu sei que facer,
Dinme que non hai perigo”
  • Eu sei que facer,
Non quero parecer un figo”
  • Eu sei que facer, Eu sei que facer,

E o tabaco xa cho subiron
E a min que, sen adición
Pois me explicaron que éche moi malo
E a min que!, e a min que!
de tabaco non quero morrer.

Nós fumando non, tabaco non
Non, non, non, non
Nós fumando non, tabaco non
Non, non, non, non
Tabaco, non che hai trato
non, non, non, non
nós fumando non
tabaco non che hai trato
non, non, non, non

O tabaco é unha merda, trampa para parvos
Cancro, toses e outros males e nos quedamos sen cartos
Non quero ningún ligue que me afume e contamine
Para que quero fumar?

  • Eu sei que facer,
Queren que fume un pitillo”
  • Eu sei que facer,
Dinme que non hai perigo”
  • Eu sei que facer,
Que controlas, non engancha, mola un pixo”
  • Eu sei que facer, eu sei que facer,

E o tabaco xa cho subiron
E a min que, sen adición
Pois me explicaron que éche moi malo
E a min que!, e a min que!
de tabaco non quero morrer.

Nós fumando non, tabaco non
Non, non, non, non
Nós fumando non, tabaco non
Non, non, non, non
Tabaco, non che hai trato
non, non, non, non
eu non vou fumar
tabaco non che hai trato

Veña xa, nese clube non quero entrar
Todos xuntos loitaremos contra ese mal
Veña xa,
Imos disfrutar
Cantaremos, bailaremos pero sen fumar .

Nós fumando non
Nós fumando non
Tabaco, non che hai trato
non, non, non, non
eu non vou fumar
tabaco non che hai trato
non, non, non, non
Nós fumando non,
nós tabaco non


KARAOKE 1º ESO-A
IES PLURILÍNGÜE FONTEM ALBEI
A FONSAGRADA (LUGO) CURSO 2012-13
KARAOKE: Nós fumando non…!!!

Letra orixinal do alumnado de 1º ESO-A partindo da versión de GANGNAM STYLE que crearon e adaptaron tendo en conta os contidos traballados en Clases sen Fume.

No hay comentarios:

Publicar un comentario